ammes

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 31 augusti 2012 07:14

hej Igår var jag på tater idag ska jag vara med Rebecka jag hiner inte skrva så mycket nu för jag börjar skolan om en kvart. Kram emma

Av Emma - 28 augusti 2012 19:40

      Hej jag har inte skrivit på jätte jätte länge men jag har alldrig tid men nu ska jag skarpa mig och försöka att skriva varge dag. Jag börgade skolan föra vekan på mondagen min lärare är jätte bra både snäll men väldigt rolig det var jätte kul att trefa alla skol kompisar. ivekan har jag mest varit med mina kompisar men jag har också klipt mig och bakat litte. i helgen ska ajg vara hos min pappa knske vara litte med min kära kusin clara. Kram Emma    

Av Emma - 16 augusti 2012 10:12

      

Av Emma - 15 augusti 2012 14:08

Hej! jag har varit i Karlskrona i tre dagar. I måndes vacknade jag ganska sent jag åt frukost och pakade det sista sen kom farmor och hemtade os sen när vi kom dit åt vi mida sen körde vi till Karlskrona.När vi kom dit cheka in sen lämnade vi våra väskor på våra hotellrum sen gick vi när och fikade på hotellet. Sen skulle vi gå och titta runt litte i stan sen när vi kom tillbaka skulle vi fiksa os sen skulle vi ätta på hotellet. När vi hade ättit klart så gick vi upp på våra hotellrum. senare på kvällen tittade vi bara på tv med farmor och farfar och åt godis. Äfter vi hade ätit frokust skulle vi gå istrn en stund. Sen åt vi på resturang sen gick jag och farmor till båten vi skulle åka båten hete spättan det var jätte roligt. Det tog en time at åka båt sen gick vi till hotellet och fickde sen villade vi litte sen åt vi kvällsmat. sen idag åkte vi hemm så jag har inte gort så myket idag. / Puss & Kram Emma

Av Emma - 12 augusti 2012 12:31

  HEJ! I går var jag på steshuvud vi badade på stranden det var jätte stora  våger sen åt vi på Cafeanurlonda det var gåt. Imorgon ska ag till Karlskrona med pappa och farmor oh farfar vi ska åka båt där och vi ska bada i havet sen skav sopa litte senska vi åka hem på kvällen på onsdagen så man kan kalla det för en minisemester.

/ Puss & Kram Emma.

Av Emma - 11 augusti 2012 12:00

Magical Nails

   

Hej!
Jag heter Emma och är 10 år. Jag tycker om att dansa och spela fotboll. Följ gärna min blogg, jag kommer att skriva om min vardag m.m
Kram Emma Berglund.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards